I provrummet och i butik


SVARTA NYHETER
Tyckte inte att det fanns så mycket nytt inne i stan, provade mest basic plagg. Två saker jag däremot gillade väldigt mycket var den här svarta klänningen, enkel men fint med urringningen. Ångrar lite att jag inte köpte den, så blir nog ett köp nästa gång jag åker in. Den plisserade skinnkjolen var en lagom mix mellan snygg och söt, men skulle i princip aldrig använda den mer än till ett vanligt svart linne som på bilden så den fick hänga kvar. Båda finns inne på H&M.


BEIGE BLOCKFÄRGAD
Dessutom hade min älskade gråa väska (till vänster) kommit in i en ny färg, beige. Så fin, ville egentligen inte gå ut ur butiken utan en sådan. Men känns inte helt okej att köpa samma påsväskemodell i tre olika färger.. Får nöja mig med de två jag har, om jag lyckas hålla mig. Beige känns ju himla fräscht till våren. Köpte en annan väska (clutch) istället, dock inte från H&M.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: