La vie

Hej igen! Vet inte vart jag ska börja, har hänt så mycket på sistone. Kan ha varit den roligaste månaden under hela året (hittills), trots att den mest bestått av mycket plugg och dåligt väder. Hur som, tänkte sammanfatta min bloggfria månad lite kort. Jag har bland annat hunnit med att..


..åka till frissan för att göra något åt mitt hår. Lite mer än 10 cm klipptes av och en toning lades i. Kändes till en början lite för kort och lite för mörkt, kände inte igen mig själv. Tur att det bara är hår och att det växer ut. Dessutom har toningen börjat släppa litegrann, så nu ser det naturligare ut.


..inse att jag inte hade en helt vanlig svart väska, tills jag hittade den här. Hittade även en söt lädertofs, kunde inte låta bli att köpa den med när de passade så bra ihop. Har länge velat ha en pälssvans, men inte hittat någon fin. Föredrar att den här är mer stilren.


..spana in finfina höstnyheter i butikerna. De här 3 står högt upp på önskelistan, har dock inte sett någon utav dem irl. Andrea och jag har planerat en tripp till stan på fredag, blir att leta runt litegrann då. Tro det eller ej- har inte shoppat alls mycket sedan skolan började, så tänkte unna mig lite nu. Hehe.


..plocka den sista jordgubben ur landet (i förrgår!). Förmodligen det jag kommer sakna mest med sommaren, värmen har jag hunnit tröttna på. Jag gillar hösten, den är så mysig! Helst skulle jag i och för sig vilja ha jul, men det kommer ju det med.


..använda (fusk)pälsvästen. Blev knappt av förra året, antingen var det för varmt eller för kallt ute. Liknar mest en liten (stor) isbjörn i den, men vad gör det? Mina loafers har däremot kommit till användning flera gånger.


..fota en del med Hanna och skrattat så magen värker. Vi har även haft ben & jerry's picknick i domkyrkoparken (Macadamia är en ny favorit) och pratat i mängder.


..hitta ett par nya vardagsklackar. Favoriterna, helt klart. Gillar den grova klacken, passar bra till hösten. Dessutom är de bekvämare än i princip allt annat jag äger i skoväg. Kommer från Vagabond.
Kommentarer
Postat av: Andrea

Så jävla bra att du börjat blogga igen:)

2011-09-15 @ 16:31:19
URL: http://foreverinmylife.blogg.se/
Postat av: Emma

Var kommer den gröna tröjan ifrån? :D

2011-09-16 @ 17:03:16
Postat av: Linda

Andrea: Tack hörredu, roligt att du gillar det! :)

2011-09-17 @ 10:04:03
URL: http://bylindy.blogg.se/
Postat av: Linda

Emma: Den kommer från H&M, vet dock inte när den landar i butik! :)

2011-09-17 @ 10:05:13
URL: http://bylindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: