Den klassiska blogg-listan

MATVANOR
Bästa maträtt? Grillad fläskfilé eller kyckling
Bästa efterrätt? fryst marrängbotten-med-kesella-&-vaniljsås-tårta
Bästa dryck? vatten eller apelsinjuice
Smågodis eller färdiga påsar? smågodis, skulle inte klara mig utan
Bästa soppan? laxsoppa
Favoritglass? b&j's strawberry cheesecake & half baked, carte d'or mango sunshine & stracciatella (märks det att jag gillar glass?)

Mango sunshine

SHOPPINGVANOR

Hur mycket shoppar du för varje månad? olika, men förmodligen lite för mycket
Har du mer skor än kläder? nej, är mycket mer kräsen när det gäller skor
Favoritplagg? så svårt.. kan verkligen inte välja! men gillar mönstrade klänningar väldigt mycket
Favoritfärg på kläder? vitt, svart, jordnära och knalliga färger. blev visst allt där, nej men vitt är nog snyggast 
Favoritfrisyr? slarvigt utsläppt, varken plattat eller lockat 
Bästa mönster? randigt, funkar alltid till allt
Bästa accessoar? en snygg väska höjer vilken outfit som helst
Underkläder? blandat, twilfit har bäst bh:ar
Hatplagg? jeans med superlåg midja & tighta t-shirtar, skulle aldrig ta på mig.. inte folkdräkt heller för den delen, haha

Stockholmsshopping

ARBETE/UTBILDNING

Jobbar eller pluggar du? pluggar, går natur på gymnasiet
Vad vill du bli? ingen aning! något roligt och omväxlande. vill absolut inte sitta på ett kontor dag ut och dag in
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? ja, tror inte att jag skulle kunna tänka mig någon annan linje
Är lönen viktigast? nej, hellre ett jobb där man trivs och tjänar helt okej än ett tråkigt jobb oavsett om lönen är dubbelt eller fyra gånger så stor

Skolavslutning i 9an

LITE ALLT MÖJLIGT

Har du barn? nej och vill inte ha än på några år 
Är otrohet okej? nej, det är det aldrig
Älskar du någon? ja, älskar många
Betyder familjen mycket för dig? ja, det gör den! 
Vart åker du helst på semester? något varmt land eller på skidsemester, alltid lika svårt att välja. USA & Australien drömmer jag om just nu!
Bästa klimatet? sol & värme

Malta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: