Elin Kling ♥ H&M




Den 3:e februari släpper H&M en kollektion designad av ELIN KLING. Så här skriver hon på bloggen:

"ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, äntligen är det officiellt. Hade jag behövt vänta så som bara en dag till att få berätta detta för er, för någon, så tror jag det hade läckt ut genom öronen på mig. För nästan exakt ett år sedan fick jag mitt första mail från H&M, om en dröm jag faktiskt aldrig trodde skulle kunna bli verklighet – att få göra en kollektion för just H&M. Men, uppenbarligen kan drömmar bli sanna!!!!!"

Det här kan ju inte bli annat än bra!

Kommentarer
Postat av: EMPAN

aavars :D okej då ska jag kolla där, har inte sett dom i verkligheten :D<3

2011-01-11 @ 09:39:08
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: