FW

Stockholm Fashion Week är i full gång och jag önskar verkligen att jag hade haft möjlighet att åka upp, men tyvärr har jag inte det pga av skolan. Sånt är livet, jag får nöja mig med att spana in de kommande kollektionerna hos alla modebloggar. De här bilderna är lånade av Collan.

FILIPPA K enkelt och klassiskt!
FILIPPA K

IDA SJÖSTEDT det här påminner mig mest om prinsessklänningarna man önskade sig när man var 5.. Inte min smak.

IDA SJÖSTEDT dock ser den blåa kreationen fantastisk ut!

RODEBJER jag gillar de olika nyanserna, men tycker inte att kollektionen var jätteWOW.
Kommentarer
Postat av: EMPAN

aa det gör han! :D hehe aa får hoppas han blir glad :D <3

2011-02-01 @ 21:37:50
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: