Dubbelgrå


NEW IN
Tänk att man kan bli så lycklig av lite shopping. Den här väskan köpte jag till mig själv, som en kombination mellan julklapp & belöningspresent för terminens plugg. Är bra på att komma på anledningar till att man faktiskt är värd att köpa någon present till sig själv då och då. Tror dock jag hoppar att slå in den, vill använda den nu direkt. Undrar just hur många påsväskor jag samlat på mig senaste tiden, har alltid haft svårt att hitta väskor jag fastnar för men nu trillar det in fina nyheter hela tiden.
Kommentarer
Postat av: Stina

gosh dör vad snygg

2011-12-12 @ 17:49:46
Postat av: Linda

Tack Stina! Ja, visst är den fin! :)

2011-12-13 @ 08:34:20
URL: http://bylindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: