Laxrosa


SÖNDAG
Haft fullt upp de senaste dagarna, inte en sekund över till att blogga. I fredags åkte jag in till stan med mamma och köpte slalomskidor. Min mobil gick sönder, vilket den fortfarande är (frustrerande..). Träffade tjejerna från gamla klassen på kvällen och åkte in till stan igen på lördagen. Blev shopping och bio med Hanna, My week with Marilyn (hur bra som helst!). Köpte ett par svarta ballerinaskor, då de jag redan har är sjukt obekväma, och en laxrosa stickad tröja. Tänkte ha den i veckan som kommer till halsbandet på bilden.
Nu ska jag iväg igen, promenix med Agnes står på schemat!
Kommentarer
Postat av: Nina

Härlig färg på tröjan!

2012-01-22 @ 15:19:44
URL: http://ninnisscraping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: