Sneak peek

En liten tjuvtitt på mitt nya halsband som jag egentligen tänkte inviga om några veckor då jag och en kompis planerat en rolig grej, men kan inte hålla mig. Pärlor är så långt ifrån jag som man kan komma, men det här var verkligen ett undantag. Kändes helt rätt direkt när jag såg det. Funderade på det ett tag men kunde inte låta bli. Blir oftast så med halsband, men å andra sidan är jag för det mesta duktig på att använda dem. Tänker mig det här halsbandet till en slapp vit t-shirt och något enkelt för att tona ner det litegrann. Måste visa er hur det ser ut på, det är så fint.

Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

ååh det ser verkligen fint ut :)

2011-11-07 @ 19:42:53
URL: http://www.emira.se/bloggar/style-crush
Postat av: Sara

åhh har letat efter ett liknande hur länge som helst! varifrån "fick" du det? :D jättetacksam för svar på bloggen :D tack!

2011-11-07 @ 23:17:49
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: