16 åsikter/ fakta om mig

- Om jag var tvungen att välja mellan att antingen vara snygg eller smart skulle jag välja smart
- Jag är hellre lycklig av lögnen än sårad av sanningen, även om de flesta skulle säga tvärtom
- Jag anser att man kan köpa lycka för pengar, men att den lyckan oftast inte varar för evigt
- Jag tycker inte alltid att "alla förtjänar en andra chans", eftersom varje person har ett val och man får stå för det man gör & har gjort
- Jag tror att det är viktigt med både medgångar och motgångar för att komma framåt i livet och kunna uppskatta det man har
- Enligt mig är alla lika mycket värda oavsett hudfärg, utseende, om man är rik eller fattig osv. Vi är ju alla människor, eller hur?
- Jag har alltid stått emot grupptryck och är inte rädd för att säga vad jag tycker, även om jag såklart inte uttalar mig om allt
- Jag blir i princip aldrig sur, försöker istället lösa problem och se saker från den ljusa sidan. Tror det underlättar & gör livet roligare
- Jag har en "hemlighet" sedan tre år tillbaka, som jag inte har berättat för någon och förmodligen aldrig kommer att göra
- Rökning och snusning är bland det äckligaste jag vet. Har aldrig provat något utav det och finner ingen mening med att göra det heller
- Jag är kräsen enligt mina vänner, men jag håller inte med (möjligtvis när det gäller mat)
- Jag är sällan envis, tycker inte att det är så viktigt att få min egen vilja igenom när det handlar om småsaker som vem som har rätt & fel
- Jag lever hellre ett kort och lyckligt liv än ett långt och halvbra liv
- Jag tror att det är viktigt att lyssna lika mycket på hjärtat som hjärnan
- Jag är en glad person med dålig humor, skrattar åt nästan allt och åt mina egna skämt. Är väldigt lättroad
- Jag vill bo i en storstad när jag blir stor, helst Stockholm, London eller Paris. Gärna alla tre, men under olika tidsperioder

Kommentarer
Postat av: Nemii

Sv: Påsväskan är verkligen snygg ska nog kolla in den nästa gång jag åker in till stan.

Btw du är en av de bästa vännerna man kan ha! <3

2012-03-10 @ 13:15:43
URL: http://nemiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: