Sockersött



VOLANGER
Min stil består ytterst sällan utav "flickiga" plagg, som jag skulle klassa den här toppen som. Har däremot fastnat för volanger nertill på tröjor på sistone så tyckte att den här kunde vara rolig att bryta av med. Vet precis hur jag tänker matcha den för att det fortfarande ska kännas som jag. Exempelvis tycker jag att kostymbyxor eller vaxade jeans tonar ner det gulliga precis som toppen tonar ner det maskulina/ rockiga hos byxorna. I sommar kommer jag förmodligen bära den till mina skinnshorts.
Kommentarer
Postat av: Ida

Det är den här från HM va??http://www.hm.com/se/product/97817?article=97817-A&variant=004#article=97817-D



Funderar på att beställa den svarta.. men vill se hur den sitter på! Har du ingen bild när du har den på dig? :D

2012-03-18 @ 13:06:33
Postat av: Linda

Ida: Ja, det stämmer bra! Nej, jag har tyvärr inte det. Men jag tog storlek S i min och det tyckte jag var lagom (ligger mellan XS och S i vanliga fall). Beror på hur tight man vill att den ska sitta såklart, men deb är ganska "normal" i storleken! :)

2012-03-18 @ 13:49:00
URL: http://bylindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: