Black tote bag

Min nya, älskade väska. Ni känner ju till min kärlek till påsväskor och när jag såg den här rusade jag nästan fram för att inte någon annan skulle hinna före. Tvekade en stund enbart för att jag egentligen inte borde köpa väskor, men samtidigt kände jag att eftersom min blockfärgade (se HÄR) slits mer och mer för varje dag på grund av alla skolböcker + dator som den får bära på, så var jag faktiskt lite i behov av en till väska. Dessutom är den ju svart, har kortare handtag och är större än väskan jag köpte nyss. Glad att jag inte släppte taget om den, så mycket gillar jag den. Ska visa bättre bilder så småningom, svår att fånga på bild.

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Haha jaa eller hur!! :D <3

2011-09-28 @ 17:12:50
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: