CHERRY

Har letat efter ett par jeans i flera veckor. Tycker att det är svårt att hitta en bekväm modell med både stretch och hög midja. Jag äger i princip bara jeans från Cheap monday, då det är de som sitter bäst på mig. I Linköping är det näst intill omöjligt att hitta ett par, så varje gång jag åker till Stockholm kollar jag efter snygga jeans på Weekday. Använder mina svarta jeans till 90% och har tröttnat litegrann på blåa. Tänkte att ett par gråa kunde passa bra, eftersom de är något mellanting och funkar till allt precis som ett par svarta.

Det lilla nagellacket i färgen Cherry kommer från H&M. Mina nagellack har börjat torka ut, så det är dags för påfyllning. Det här fick bli först ut och kostade bara en tia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: