NYÅR!






Jag har några nyårslöften (varför har man egentligen det när de ändå alltid bryts?)

- ät nyttig mat & endast sötsaker på lördagar
- träna regelbundet
- spara pengar & tänka på vad jag behöver innan jag köper något
- ha sjukt kul

Det sista är väl det som inte känns som en så svår utmaning, men jag ska göra mitt bästa för att klara av alla punkterna. Känns nästan lite fånigt att börja om på nytt efter just nyår, men det går ju aldrig annars..? Aja nytt år, ny början. Nu gör vi 2011 till ett bättre år än någonsin!

GOTT NYTT 2011!
Kommentarer
Postat av: Emma

vad fina bilder (:

2011-01-01 @ 23:10:37
Postat av: Linda

Tack Emma! :)

2011-01-02 @ 11:26:10
URL: http://bylindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: