Mullvad och mocka i ett

Mina nya favoritklackar från Topshop, som gjorde mig lite gladare, lite längre och ganska så mycket fattigare. Om ni är sugna- skicka efter istället! Det skiljer över 400 kronor. (650 / 1099) Men man kan ju aldrig vara säker på att de finns på båda ställen när man står där i affären.

Tycker att det är så himla svårt att hitta rätt "beige" nyans på skor, men jag föll pladask för de här. Dessutom älskar jag modellen och att klacken är lagom hög om man jämför med Topshops vanliga utbud. Färgen ville inte fastna på bild & varierar beroende på ljuset, men det dyker nog snart upp en bild hur de ser ut på!


Kommentarer
Postat av: Ebba

sinnes va snygga :]

2011-04-21 @ 01:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: